Sunday, November 10, 2013

ေသြးေၾကာထဲမွာ ေရာ႔ခ္ေတးသြားေတြ ကခုန္ ေနတယ္


နိဒါန္း


                ေလာက ၌ အၿပစ္မရွိပဲ အၿပစ္ဒဏ္ ခံရသူသည္ ဘ၀တြင္ ဆိုးရြားေသာ ကံၾကမၼာကို ၾကံဳေတြ႔ရၿခင္း ၿဖစ္ေပ လိမ္႔ မည္။ ထုိ အၿပစ္တို႔ကို အၿပစ္မရွိေၾကာင္း ေၿဖရွင္းႏိုင္မွသာလွ်င္ ထုိ သူဧ။္ အမည္းစက္တုိ႔သည္ ဘ၀ အတြက္ ၿဖဴစင္ၿခင္း အရာ ကို ၿပန္လည္ ရရွိ ပိုင္ဆိုင္ႏုိင္ေပ လိမ္႔မည္။ သို႔ေသာ္ ထုိ အၿပစ္တို႔ိုကို ေၿဖရွင္းႏိုင္စြမ္း ႏွင္႔ ေၿဖရွင္းခြင္႔ တို႔ မရွိခဲ႔လွ်င္ ထို သူဧ။္ အၿပစ္ တို႔သည္ ေသရာ ပါသည္ အထိ အညိဳမည္း စြဲသြားႏိုင္ေလသည္။ 
အထက္ေဖာ္ၿပပါ အေၾကာင္းရာ ကဲ႔သို႔ပင္ ကၽြန္ေတာ္ သူမ ႏွင္႔ ဆံုေတြ႔ခဲ႔ရေသာအခ်ိန္ အတိုင္းတာတုိ႔သည္လည္း ထုိ အတုိင္းပင္ ၿဖစ္ခဲ ႔ေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အတြက္ သူမ ႏွင္႔ ပတ္သက္ေသာ အေၾကာင္းရာမ်ားဧ။္ ၿပစ္ဒဏ္ကို ေၿဖရွင္းခြင္႔ မရခဲ႔ၿခင္း မ်ား သည္ ဘ၀ကို ရွင္လ်က္ႏွင္႔ ေသေစ ခဲ႔ေလသည္။ ထုိ သူမ ႏွင္႔ ပတ္သက္ေသာ အေၾကာင္းရာမ်ား တုိက္ဆိုင္မႈ ရွိသည္႔ အခါမ်ား တြင္ လည္းေကာင္း ၊ စဥ္းစားမိသည္႔ အခါမ်ား တြင္ လည္းေကာင္း ႏွလံုးသား ၌ အၿမဲတမ္း သတိတရ ရွိေနတတ္ ၿပီး ထုိအခ်ိန္ အခုိက္ တန္႔မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ေသြးေၾကာထဲတြင္ ေရာ႔ခ္ ေတးသြားမ်ား ကခုန္ေနသကဲ႔ သို႔ ရွိေနေပသည္။


*****************************

( ၁ )


               ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ဧ။္ မိတ္ဆက္ေပးမႈၿဖင္႔ စတင္သိကၽြမ္း ခင္မင္ခဲ႔ေလသည္။ သူမ သည္ စကားေၿပာဆိုရာတြင္ သိမ္ေမြ႔တည္ၿငိမ္သူ တစ္ဦးၿဖစ္ၿပီး အေၾကာင္းကိစၥတို႔ကို ၿပတ္သားတိက် စြာ ေၿပာဆို တတ္ သူ တစ္ဦး လည္း ၿဖစ္ေလသည္။ သူမ ဧ။္ အသားေရသည္ မၿဖဴေသာ္လည္း သူမရဲ႕ ဟန္ပန္တည္ၿငိမ္မႈ ႏွင္႔ ရုပ္ရည္ေၿပၿပစ္ မႈ တို႔ ေပါင္း စံုလိုက္ သည္႔အခါ ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိသည္ ဆိုေသာ ဂုဏ္ၿဒပ္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားေလသည္။ ထို ပိုင္ဆိုင္မႈ အစုစုတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ ႏွလံုးသား ကို တစ္စတစ္စၿဖင္႔ မသိမသာ သိမ္းပိုက္သြားသည္႔အခါ ကၽြန္ေတာ္ ဧ။္ ႏုနယ္ပ်ဳိမ်စ္ လွေသာ ႏွလံုးသား နန္းေတာ္သည္ ေန၀င္ခ်ိန္ တစ္ခုသို႔ ဆိုက္ေရာက္သြားခဲ႔ ေလေတာ႔သည္။




                ထုိေန၀င္ခ်ိန္သည္ ရုတ္တရက္ ၀ုန္းဒိုင္းၾကီး က်ေရာက္လာၿခင္းမ်ဳိး မဟုတ္ပဲ တစ္ေၿဖးေၿဖး နဲ႔ မသိမသာ ၀ါး ၿမိဳ သြားၿခင္း ၿဖစ္ေလရာ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ အသိတရားတို႔  ၀ိညာဥ္ နဲ႔ ၿပန္လည္ ေပါင္းစည္းမိေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ ႏွလံုးသားသည္ လည္း စစ္ေၿမၿပင္၌ စစ္ကၽြံ သကဲ႔သို႔ တည္ရွိေနခဲ႔ေလၿပီ ၿဖစ္သည္။ ထုိ စစ္ကၽြံေသာ တုိက္ပြဲ ၌ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ပန္းစည္း တစ္ခု ေပးခဲ႔ဖူးသည္။ ထုိ ပန္းစည္း ႏွင္႔ အတူ ေခ်ာ႔ကလက္ဟုေခၚေသာ အရာတစ္ခု လည္း ပါ၀င္ခဲ႔ေလသည္ ။  ထိုေန႔က ေဖဖ၀ါရီ ( ၁၄ ) ရက္ေန႔ ၊ ခ်စ္သူမ်ားေန႔လည္း ၿဖစ္ေလသည္။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ခ်စ္ေရး ဆိုခဲ႔ ပါသည္။ 



                ထုိအခ်ိန္ ထို ေနရက္မ်ားက ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ စစ္ကၽြံေသာ ႏွလံုးသားေၾကာင္႔လား ၊ ကၽြန္ေတာ္ ေပးခဲ႔ေသာ ပန္းစည္း ႏွင္႔ ေခ်ာ႔ကလက္ ရဲ႔ အရွိန္ေၾကာင္႔လား ၊ ခ်စ္သူမ်ားေန႔ ၿဖစ္ေနခဲ႔ရ်္လား မသိ သူမ နွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူ မ်ားၿဖစ္ခဲ႔ ၾကေလသည္။ ထိုေန႔ ထုိရက္မ်ားက သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ၿပန္ေပးခဲ႔ေသာ အခ်စ္တို႔သည္ အတုလား ၊ အင္ လား ဆိုသည္ကိုေတာ႔ ယေန႔ထိတိုင္ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀ခြဲေနတုန္းပင္ ရွိေနေသးတယ္။ ေသခ်ာသည္ကေတာ႔ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ ကို မခ်စ္ခဲ႔ၿခင္း ပင္  ၿဖစ္ေလ သည္။ အတိက် ဆုိရပါမူ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ကို လွည္႔စားထားခဲ႔သည္။ အသံုးခ်ဖို႔ သက္သက္သာ ၾကံရြယ္ခဲ႔သည္။ သူမ မာယာ သံုးခဲ႔သည္။


***************************

( ၂ )


                အခ်ိန္သည္ တိုက္စားမႈကို အသံုးၿပဳကာ ၿပကၡဒိန္ စာရြက္မ်ားကို တစ္ရြက္ၿပီးတစ္ ရြက္ ေဟာင္းႏြမ္းေစ ခဲ႔ေလသည္။ ထုိ အေဟာင္းႏြမ္းတို႔ထဲတြင္ သူမ ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ အမွတ္တရ မ်ားစြာတို႔ ရွိေနခဲ႔ေသးသည္။ ရည္ရြယ္ ခ်က္ေတြ ကိုလည္း မွတ္တမ္း တင္ခဲ႔ ၾကေသးသည္။ သုိ႔ေပမယ္႔ တကယ္တမ္း ေလွ်ာက္လွမ္းၾကသည္႔အခါတြင္ ကံ ၾကမၼာ က မ်က္ႏွာသာ မေပးခဲ႔ရ်္ လား ၊ သူမ က ကၽြန္ေတာ္႔ အေပၚ အယံုၾကည္ ကင္းမဲ႔ ခဲ႔ရ်္လား မသိ ခရီးလမ္းတို႔ မေၿဖာင္႔ၿဖဴးခဲ႔ေပ။ ရွိရွိသမွ် အေၾကာင္းရာတို႔သည္ အခက္ခဲ ၊ အၾကပ္တည္းမ်ားႏွင္႔သာ ကၽြန္ေတာ္႔ အတြက္ ၿပည္ ႔ႏွက္ေနခဲ႔ေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ ထံုးစံအတုိင္း ၿဖဴစင္ ခဲ႔သည္။ သန္႔ရွင္း ခဲ႔သည္။ သိကၡာ တရားကို တန္ဖိုး ထားခဲ႔သည္။ အခက္ခဲမ်ားကို ၾကံ႕ၾကံ႕ခံကာ ေက်ာ္ၿဖတ္ေနခဲ႔သည္။ သူမကို ခ်စ္တဲ႔ စိတ္ေတြကို ခြန္အားအၿဖစ္ အသံုးခ်ကာ ဘ၀ကို ေကာင္းမြန္စြာ ရင္ဆိုင္ေနခဲ႔သည္။



             ကၽြန္ေတာ္ သူမကို အခ်ိန္ၾကာေလ ပိုခ်စ္ေလ ၿဖစ္ေနခဲ႔သည္။ သုိ႔ေပမယ္႔ သူမ ကိုေတာ႔ ထုတ္မေၿပာၿဖစ္ခဲ ႔ေခ်။ အၿမဲတမ္း လိုလုိ သူမ အတြက္ ဦးစားေပး စဥိးစားခဲ႔သည္။ ေစတနာ ထားခဲ႔သည္။ ေပ်ာ္ေစခ်င္ခဲ႔သည္။ သူမ ကိုလည္း တန္ဖိုးထား ခ်စ္ခဲ႔ေလသည္။ ထုိ႔ အၿပင္ ဘ၀ ႏွင္႔ ပတ္ သက္ ေသာ ၾကီးမားသည္႔ သိကၡာတရား ကို လည္းေပး အပ္ခဲ႔သည္။ ထို ထားရွိေသာ စိတ္ ပိုင္းဆိုင္ရာတို႔သည္ လက္ရွိအတြက္ ေရာ ၊ ေနာင္ အနာဂတ္ အတြက္ပါ အက်ဳံး ၀င္ေလသည္။သို႔ေပမယ္႔ သူမကေတာ႔ တန္ဖိုး မထားတတ္ခဲ႔ေခ်။ ၄င္းအၿပင္ သူမက ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႕ အမွားကို အၿမဲတမ္း ေစာင္႔ၾကည္႔ကာ စစ္ပြဲ ရဲ႕ စက္ခလုတ္ကို ဖိႏွိပ္ဖို႔ အသင္႔ အေနထားၿဖင္႔ ေနထိုင္လာခဲ႔ေလသည္။ ထိုသုိ႔ သူမ က ေနာက္ေက်ာဘက္မွေနရ်္ ဓါး တစ္ေခ်ာင္း ၀ွက္ထားသည္ကို ကၽြန္္ေတာ္ မသိရွိခဲ႔ရေပ။


               ထိုသုိ႔ၿဖင္႔ အခ်ိန္တုိ႔သည္ ခၽြန္စက္ထဲ ၀င္သြားသည္႔ ခဲတံ ကဲ႔သုိ႔ တေၿဖးေၿဖး ႏွင္႔ တေရြ႔ေရြ႔ ကုန္ဆံုး လာခဲ ႔ေလသည္။ သူမ ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ ဆက္ဆံေရးသည္လည္း သာမန္အားၿဖင္႔ ၾကည္႔ပါလွ်င္ တိုးတက္ေနသည္ ဟု ထင္ ၿမင္ ယူဆ ႏိုင္ၿပီး တကယ္တမ္း လက္ေတြ႔ အတြင္းစိတ္ထဲမွာေတာ႔ အဖုထစ္မ်ားစြာႏွင္႔ စနက္တံကို မီးရႈိ႔ ၿပီးေနေသာ ဒုိင္းနမိုက္မ်ားကို ရင္ဘတ္ထဲ ထည္႔ထားေနၾကၿခင္းလည္း ၿဖစ္ၾကေလသည္။ သူမ က ကၽြန္ေတာ္႔ ကို အသံုးခ်ဖို႔ အၿမဲ လိုလုိပင္ ၾကိဳးစားေနၿပီး ကၽြန္ေတာ္က ပါးနပ္စြာ ေရွာင္တိမ္းေနခ်ိန္လည္း ၿဖစ္ေလသည္။ သူမ ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ထိပ္ တုိက္ေတြ႔ဆံုမႈမ်ားကလည္း ခပ္စိတ္စိတ္ ၿဖစ္လာ ခဲ႔ေလသည္။ သို႔ေသာ္ ဟီရိုရွီးမား ၿမိဳ႕ေပၚသို႔ အဏုၿမဴ ဗံုး က်ဲ ခ် လုိက္သလုိေတာ႔ မေပါက္ကြဲေသးေခ်။ ဒါေပမယ္႔ တိုက္တန္းနစ္ သေဘၤာလုိေတာ႔ တစ္စ တစ္စ ႏွင္႔  ေၿဖးေၿဖး ခ်င္း ႏွစ္ၿမွဳပ္လ်က္ရွိေနသည္ကိုေတာ႔ ထို အခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္ မသိရွိခဲ႔ေပ။



              ထို ကာလ သည္ လက္နက္အသင္႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ကာလလည္း ၿဖစ္သည္။ ထို ယႏၱရား ကို ေမာင္းႏွင္ေနခ်ိန္ သည္ အာကာသ ထဲသို႔ ခရီးထြက္ေနခ်ိန္ႏွင္႔ တူေနေပသည္။ ကလက္ဆီေတြ ထဲက ၿဂိဳလ္ေတြကို လည္း ေတြ႔ေနရ သည္။ ၾကယ္တာရာ ေတြနဲ႔ လည္း စကားေၿပာခဲ႔ရသည္။ ဥကၠာပ်ံ အပိုင္းစေတြကိုလည္း ေရွာင္တိမ္း ခဲ႔ရေသးသည္။ သူမ ကိုလည္း အနမ္းေတြ ေ၀မွ်ေပးေန ခဲ႔ေသးသည္။ သူမလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ကို အနမ္းေတြ ၿပန္လည္ ေ၀မွ်ေနခဲ႔သည္။ ထို အနမ္းတုိ႔သည္ ကၽြန္ေတာ္႔ အတြက္ ခုခ်ိန္အထိ လတ္ဆတ္ေနတုန္းပင္ ရွိေသးသည္။ ဘ၀မွာ တန္ဖိုး အထားခဲ႔ဆံုး အရာလည္း ၿဖစ္ခဲ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ နဲ႔ ၀ိညာဥ္ အတြက္ အေကာင္းဆံုးေသာ ခြန္အားလည္း ၿဖစ္ေစခဲ႔သည္။ ထုိ ခြန္အားမ်ားၿဖင္႔ ဘ၀ ရဲ႕ အေမာမ်ားအားလံုးကို ထိုအခ်ိန္က ေက်ာ္ၿဖတ္ေနမိခဲ႔သည္။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ ရရွိခဲ႔ေသာ ထို အနမ္းမ်ား အားလံုးသည္ အဆိပ္မ်ား သုတ္လိမ္းထားၿခင္း ခံခဲ႔ရလသည္။



****************************


( ၃ )



              ေနကို ဗဟုိၿပဳေသာ ၿဂိဳလ္ ကိုးလံုး တုိ႔သည္ သူတို႔ ပိုင္ဆိုင္ေသာ လမ္းေၾကာင္းမ်ားအတုိင္း လွည္႔ပတ္ ၾက သည္႔ အခါ အခ်ိန္ ႏွင္႔ ရာသီဥတုတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူသားေတြ အတြက္ ေမြးဖြားလာ ၾကေလသည္။ ထုိ အတိုင္း ပင္ ရာသီစက္၀န္းတုိ႔ အရြယ္ေရာက္လာေသာအခါ သူမ ရဲ႕ သြင္ၿပင္ လကၡာတို႔သည္ တေၿဖးေၿဖး ႏွင္႔ မူရင္းရုပ္ပံု အတုိင္း ၿဖစ္တည္လာခဲ႔ေလသည္။ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ အေပၚ ဆက္ဆံေရးေတြ ေၿပာင္းလဲလာသည္။ ဖံုးဖိ ထားခဲ႔ေသာ အရာမ်ား သက္ေသ ႏွင္႔ တကြ ကၽြန္ေတာ္႔ ေရွ႔ ေမွာက္ ရာက္ရွိလာသည္။ ထိုအခ်ိန္သည္ သူမ ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ၾကားတြင္ ဆက္ဆံေရးေတြ အတင္းမာဆံုး အခ်ိန္အခါ ၿဖစ္လာခဲ႔ေလသည္။ သို႔ေပမယ္႔ ထုိ အခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္ သူမကို အေရး မယူခဲ႔ေပ။ ကတိက၀တ္ ေတြသာ ထားရွိၿပီး သူမ ကို ခ်င္႔ခ်ိန္ခဲ႔ေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမ ကို ေကာင္းမြန္တည္ၿငိမ္တဲ႔ ဘက္သုိ႔ ညႊန္ၿပေပးခဲ႔သည္။ အနာဂတ္မွာ ၿဖစ္ေပၚ လာႏိုင္သည္မ်ားကို ရွင္းၿပ ခဲ႔သည္။ ထိုသုိ႔ၿဖင္႔ သူမ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထိုအခ်ိန္က အပစ္ခတ္ရပ္စဲေရး စာခ်ဳပ္ေရး ခ်ဳပ္ဆိုထားလိုက္ေလသည္။



             ထုိ စာခ်ဳပ္သည္ အခ်ိန္အတုိင္းတာ သိပ္အၾကာၾကီးေတာ႔ မတည္ၿမဲခဲ႔ေပ။ မတည္ၿမဲရၿခင္း အေၾကာင္း ရင္းသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ကံၾကမၼာ အားငယ္မႈ နဲ႔ အတူ သူမ ရဲ႕ စတင္ ပစ္ခတ္ တိုက္ခတ္မႈေၾကာင္႔ လည္း ၿဖစ္ေလ သည္။ ထို ေန႔ ထုိ အခ်ိန္က သူမ ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားသည္ အေတာ္ပင္ ရုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္ ခဲ႔ေလသည္။ ကိုယ္ထင္ရာ ကိုယ္စိုင္းသည္႔ သေဘာၿဖစ္ၿပီး အခ်ိန္ကာလ အေတာ္ၾကာၾကာက ကြယ္၀ွက္ထားေသာ ထုိးဓါး လွလွေလးတစ္ေခ်ာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ မသိခင္အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္႔ ေနာက္ေက်ာကို အားကုန္ ထိုးစိုက္ခဲ႔ၿခင္း လည္း ၿဖစ္ေလသည္။ ထို ဓါးခ်က္က ကၽြန္ေတာ္႔ သိကၡာနဲ႔ အရွက္တရား ကို ထိပါးခဲ႔သည္။ တည္ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းသိမ္း ထား သည္႔ ဘ၀ကို မုန္တုိင္းတစ္ခု ထန္ေစခဲ႔သည္။ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ေၿပာရရင္ ဒုတိယကမာၻစစ္တုန္းက ဂ်ပန္ ေတြ အေမရိကန္ ပုလဲ ဆိပ္ကမ္းကို ဗံုးက်ဲ တိုက္ခုိက္ သလုိမ်ဳိးပင္ ၿဖစ္ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ သူမ ကို တန္ၿပန္ စစ္ေၾကၿငာ ခဲ႔ရေလသည္။ 



           ထိုသုိ႔ ၿဖင္႔ သူမ ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္သည္ တုိက္ပြဲမ်ား ၿပင္းထန္ခဲ႔ေလသည္။ အၿပန္အလွန္ ပစ္ခတ္တိုက္ခတ္ ၾကရင္း ၿဖင္႔ အထြတ္ထိပ္သို႔ ေရာက္ရွိခဲ႔ၾကေလသည္။ သူမ အသံုးၿပဳခဲ႔ေသာ မာယာတုိ႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႔ေမွာက္၌ ပြင္႔အံ က်လာခဲ႔သည္။ အေစာပိုင္းက စနက္တံကို မီးရိႈ႕ရ်္ ရင္ဘတ္ထဲ ထည္႔ထားေသာ အေၾကာင္းရာတုိ႔သည္လည္း ၀ုန္းဒိုင္း ထေပါက္ကြဲ ကုန္ၾကေလသည္။ ထို တိုက္ပြဲမ်ားအားလံုးသည္ စကားလံုး တုိက္ပြဲမ်ား ၿဖစ္ၾကေလသည္။ စကားေနာက္ တရားပါ ဆိုသည္႔အတိုင္း ထို စကားလံုးမ်ားဧ။္ ေနာက္ကြယ္တြင္ တရားက်စရာမ်ား ပါ၀င္လာ ခဲ႔ေလ သည္။ ထုိ တရားတုိ႔သည္ ေလာက၌ ေငြေပးရ်္ ၀ယ္ယူရ်္ မရေသာ ကိုယ္ေတြ႔ တရားမ်ား ၿဖစ္ခဲ႔ေလသည္။ သို႔ေပမယ္႔ ဘ၀ ႏွင္႔ ႏွလံုးသား တစ္ခုကိုေတာ႔ အရင္းႏွီးၿပဳခဲ႔ ရေလသည္။ ထုိ အရင္းႏွီး မွ ရရွိလာေသာ အက်ဳိးအၿမတ္သည္ သူမ ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းခြဲၿပတ္စဲ ၾကၿခင္းသာလွ်င္ ၿဖစ္ေလေတာ႔သည္။




*****************************



နိဂံုး


           ထုိ လမ္းခြဲ မႈဧ။္ ေနာက္ကြယ္တြင္ အၿပစ္မရွိပါပဲ အေရးယူၿခင္း ခံရေသာ ႏွလံုးသား ၿပစ္ဒဏ္ တစ္ခုလည္း ပါ၀င္ခဲ႔ေလသည္။ ထို ၿပစ္ဒဏ္သည္ ကၽြန္ေတာ္ အၿပစ္လုပ္ခဲ႔ရ်္ ရလာေသာ ၿပစ္ဒဏ္မ်ဳိး မဟုတ္ေခ်။ ေကာင္းကင္ဘံု ဧ။္ နတ္ဆိုး တို႔ ၿပဳလုပ္ က်ီစယ္ေသာ ၿပစ္ဒဏ္ မ်ဳိးၿဖစ္ေပလိမ္႔မည္။ ထို ၿပစ္ဒဏ္သည္ ေၿဖရွင္းခြင္႔ မရွိေသာ ၊ အယူခံ ၀င္ခြင္႔ မရွိေသာ ၿပစ္ ဒဏ္ မ်ဳိးလည္း ၿဖစ္ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ထို ႏွလံုးသားၿပစ္ဒဏ္ ဧ။္ ဒဏ္ရာသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀အတြက္ တစ္သက္ လံုး ေဖ်ာက္ဖ်က္ရ်္ မရႏိုင္ေသာ အညိဳမည္း စြဲခဲ႔ရသည္႔ ဒဏ္ရာတစ္ခုလည္း ၿဖစ္ခဲ႔ရေလသည္။ ထို ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွလံုး သား ၌ ရရွိ စြဲထင္ခဲ႔ေသာ သူမ ႏွင္႔ ပတ္သက္သည္႔ ဒဏ္ရာသည္ ဘယ္ေတာ႔မွ အေကာင္းအတုိင္း ၿပန္မၿဖစ္ႏိုင္ေတာ႔ သည္႔ ဒဏ္ရာတစ္ခုလည္း ၿဖစ္လို႔ ေနေခ်သည္။ ထို ဒဏ္ရာသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ဧ။္ ၀ိညာဥ္ ႏွင္႔ အတူ ရာသက္ပန္ တည္ ရွိ ေနမည္ၿဖစ္ၿပီး သူမ ႏွင္႔ ပတ္သက္ေသာ အေၾကာင္းရာမ်ား ကို  တုိက္ဆိုင္မႈ ရွိသည္႔ အခါမ်ား တြင္ လည္းေကာင္း ၊ စဥ္းစားမိသည္႔ အခါမ်ား တြင္ လည္းေကာင္း အၿမဲတမ္း သတိတရ ရွိေနတတ္ၿပီး ထုိအခ်ိန္ အခုိက္ တန္႔မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္႔ ေသြးေၾကာထဲတြင္ ေရာ႔ခ္ ေတးသြားမ်ား ကခုန္ေနသကဲ႔ ရွိေနေပလိမ္႔မည္။





ေရာ႔ခ္ကာ ( လင္းေရာင္ၿခည္ ) 
11. 11. 2013
5:30 AM


No comments:

Post a Comment