Monday, January 7, 2013

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာေကာင္မေလး။ အပိုင္း ( 1 )



အခန္း( 1 )

မနက္အိပ္ရာမွ ထထၿခင္း အခန္းၿပတင္းေပါက္ကို ဖြင္႔လိုက္တာနဲ႔ အၿပာေရာင္ေကာင္းကင္ ႀကီးက ကၽြန္ေတာ္႔ ကို ႀကိဳဆိုေနပါသည္။ မနက္ခင္း ရဲ႔ ႏုပ်ဳိလတ္ဆတ္တဲ႔ ေလ ကို ခပ္ၿပင္းၿပင္းေလး ရႈလိုက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ တစ္ကိုယ္လံုး လန္းဆန္းသြားသည္။ ထို႔ေနာက္ မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ိဳးရန္ ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာခဲ႔ပါသည္။ ေလွခါးဆံုးနားသို႔ေရာက္သည္ႏွင္႔ တၿပိဳင္နက္ ေဒၚေလးရဲ႔ ဆီးႀကိဳသံက ကၽြန္ေတာ္ ဆီသို႔ ေရာက္လာခဲ႔ ပါသည္။

ဟဲ႔ ေစာေစာစီးစီး ထလို႔ပါလား၊ ငါေတာ႔ ဒီေန႔ ထီ သြားထိုးအံုးမွနဲ႔တူတယ္။ ဧကန္န ဘယ္ သြားမလို႔တုန္း၊ စားေမးပြဲက မေန႔ကမွ ၿပီးတာ ဒီေန႔ အၿပင္ထြက္လည္မလုိ႔လား။ နဲနဲပါးပါး နားပါအံုးလားဟဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ ေဒၚေလးကို ဘာမွ ၿပန္မေၿပာပဲ ၿပံဳးရံုသာၿပံဳးၿပၿပီး ေရခ်ဳိးခန္းသို႔ ၀င္ကာ မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ဳိးလိုက္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္မနက္စာစားရန္ စားပြဲတြင္ ထိုင္လုိက္ပါသည္။ေဒၚေလးက ကၽြန္ေတာ္႔ကို
ဒါက ဘယ္ကိုတုန္း
ဟု ေမးကာ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္လာခ်ေပးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေဒၚေလးဆီမွ ေကာ္ဖီခြက္ကို ယူလုိက္ၿပီး..
သူငယ္ခ်င္းေတြဆီကို သြားမလုိ႔ပါ ေဒၚေလးရဲ႔ ၊ ညေနမွပဲ ေအးေဆးၿပန္လာခဲ႔မယ္။
စကားဆံုးသည္ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ေကာ္ဖီ ႏွင္႔ မုန္႔ ကို စားေသာက္လိုက္ပါသည္။ ေဒၚေလးက
နင္သိပ္မိုးမခ်ဳပ္ေစနဲ႔ေနာ္။ ေစာေစာၿပန္လာခဲ႔ ၊ နင္႔ဦးေလးက နင္႔ ကို မေတြ႔တာနဲ႔ ေမးေနတာ။
ဟုတ္ကဲ႔ပါ ေဒၚေလးရဲ႔ ေစာေစာၿပန္လာမွာပါ။
ေၿပာေၿပာဆိုဆိုပင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေဒၚေလးကို ႏႈတ္ဆက္ကာ အိမ္အၿပင္သို႔ ထြက္လာခဲ႔ပါသည္။

အခန္း ( 2 )
ေဟ႔ ေကာင္ ေစာေစာစီးစီးပါလား
ကၽြန္ေတာ္ကိုၿမင္တာနဲ႔ ခရီးဦးႀကိဳၿပဳေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္း ေအာင္မင္း ရဲ႔ အသံပင္ ၿဖစ္ပါသည္။
ေအး - အိမ္မွာေနရတာ ပ်င္းတာနဲ႔ ထြက္လာတာ။ မင္း နဲ႔ ဂစ္တာ တီးမလားလို႔ စဥ္းစားၿပီးလာခဲ႔တာပဲ
ကၽြန္ေတာ္သည္ ေၿပာေၿပာဆိုဆိုပင္ ဧည္႔ခန္း ခံုတြင္ ၀င္ထိုင္လိုက္ပါသည္။ ေအာင္မင္း က
မင္းလာတာ အေတာ္ပဲ၊ မင္းကို ေၿပာစရာ ရွိေနတာ။ ခဏေနဦး ငါ ဂစ္တာသြားယူ လိုက္အံုးမယ္
ဟု ဆိုကာ သူ႔ အခန္းဆီသို႔ ထြက္သြားပါသည္။ ေအာင္မင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ငယ္ေပါင္းမ်ား ၿဖစ္ၾကၿပီး တစ္ေယာက္အေၾကာင္းတစ္ေယာက္ ညက္ေညာ ေနၾကသူမ်ား ၿဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔သည္ ေက်ာင္းတြင္လည္း အတန္းေဖာ္မ်ားၿဖစ္ၾကသလို၊ ေဘာလံုးကန္ေဖာ္ ကန္ဖက္ ၊ ဂစ္တာ တီးေဖာ္ တီးဖက္မ်ားလည္း ၿဖစ္ၾကပါသည္။ ခဏေနေတာ႔ ေအာင္မင္းက ဂစ္ႏွစ္လံုးကို ကုိင္ကာ ၿပန္ထြက္လာၿပီး
လာ - ၿခံထဲ သြားၾကမယ္။
ဟုဆိုၿပီး ေရွ႔မွ ဆက္ေလွ်ာက္သြားပါသည္။ ေအာင္မင္းတို႔ အိမ္သည္ သိပ္မက်ယ္လွေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြက္ ဂစ္တာတီးရန္ အဆင္ေၿပလွပါသည္။ အိမ္ေရွ႔တြင္ အရိပ္ေကာင္းေသာ ခေရပင္ႀကီး ရွိေနၿပီး ထိုအပင္ေအာက္တြင္ ကြတ္ပစ္ တစ္ခုရွိေသာေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြက္ အဆင္ေၿပလွသည္။ ၿခံထဲသို႔ေရာက္လွ်င္ ေအာင္မင္းက
ေရာ႔ - မင္း ဂစ္တာ၊ ႀကိဳးေတာ႔ ၿပန္ညိွ လုိက္အံုး
ဟု ဆိုကာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို လွမ္းေပးလုိက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဂစ္တာကို ယူၿပီးသည္ႏွင္႔တၿပိဳင္နက္ ေအာင္မင္း နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ဂစ္တာ ႏွစ္လံုးအား အသံတူေစရန္ ႀကိဳးညိွလိုက္ၾကသည္။ ထုိ႔ေနာက္တြင္ ကၽြန္ေတာ္က
မင္း ဘာေၿပာမလို႔လဲ။ ဘာလဲ ညေန ေဘာလံုးသြားကန္မယ္လို႔ ေၿပာမလုိ႔ မဟုတ္လား။
ဟု ကၽြန္ေတာ္ ခပ္တည္တည္ပင္ေမးခ်လို္က္သည္။ ထုိအခါ ေအာင္မင္းက
ေဘာလံုးက ေတာ႔ ထံုးစံအတိုင္း သြားကန္ၾကတာေပါ႔ကြာ၊ ဒါေပမယ္႔ ငါေၿပာမွာ အဲဒါမဟုတ္ဘူးဟ
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ မွန္ခ်က္က ကြက္တိကို လြဲသြားပါသည္။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ကပဲ
ကဲ - ေၿပာစမ္းပါအံုး ၊ မင္း ဘယ္ေကာင္မေလးကို ရည္းစား စာသြားေပးမလုိ႔လဲ။ ငါ႔ ကိုေရး ခိုင္းရင္ေတာ႔ ေၾကးႀကီးတာသိတယ္ေနာ္။
ဟု အရႊန္းေဖာက္လိုက္သည္။ ေအာင္မင္းက
မင္းက ေတာ႔ ေတာက္ေလွ်ာက္ကို လြဲေနတာပဲ။ အဲဒါလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေတာ္ေတာ႔ ငါ ေၿပာၿပမယ္။
မင္း တရုတ္ႀကီး တို႔ သိတယ္မဟုတ္လား။
ၿမင္ဖူးတယ္ေလ၊ ဘာလို႔တုန္။
သူ႔ အေဖက ဘာအလုပ္လုပ္လဲေကာ သိလား။
ဒါေမးစရာလားကြ ။ သူတို႔အိမ္က အငွားေတြ ေထာင္ထားတာ တစ္ရပ္ကြက္လံုးသိေနတာကို
ေအာင္မင္း အရစ္ရွည္ေနသၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘုဆတ္ဆတ္ ၿပန္ေၿပာခ်လိုက္ပါသည္။ ေအာင္မင္းက ဆက္ၿပီး
ေအး - ငါ ေၿပာခ်င္တဲ႔ ေနရာကို ေရာက္လာၿပီ။ မင္းမဆိုးဘူး။ ေခၚတဲ႔ဆီကိုေတာ႔ ေရာက္လာသားပဲ
ဟု ကၽြန္ေတာ္႔ကို ၿပန္ၿပီး ရိတိတိ လုပ္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္က
ေဟ႔ ေကာင္ ေစ်းကိုင္မေနနဲ႔၊ ေၿပာခ်င္လည္းေၿပာ မေၿပာခ်င္လည္းေနေတာ႔ ငါ ဂစ္တာတီးေတာ႔မယ္
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မရွည္ သံ ၿဖင္႔ၿပန္ေၿပာေတာ႔ ေအာင္မင္းက
မင္းကလဲကြာ ၊ ငါေၿပာမွာပါဟ ၊ ဒီလိုေဟ႔ ၊ တရုတ္ႀကီးတုိ႔ အိမ္က ကားေတြ ေထာင္ထားတယ္။ ဒါက သူတို႔ အိမ္ရဲ႔ ပင္မ စီးပြားေရးပဲ ၊ အဲ ေနာက္ၿပီး တရုတ္ႀကီး အေဖက ေနာက္ထပ္ အလုပ္တစ္ခု လုပ္ေနေသးတယ္။
ဟုတ္လား ဘာအလုပ္လဲ
ကၽြန္ေတာ္ စကား၀င္ေထာက္ေပးလိုက္ပါသည္။ ေအာင္မင္းက ဆက္ၿပီး
တရုတ္ႀကီး အေဖ က အေပ်ာ္တမ္း တီ၀ိုင္းတစ္ခုမွာ ကီးဘုတ္ တီးတယ္ေလ။ တီး၀ိုင္းရဲ႔ ေခါင္းေဆာင္က လည္း သူပဲ။
အဲဒီေတာ႔........
တရုတ္ႀကီးကေၿပာတယ္။ သူ႔ အေဖ တီး၀ိုင္းမွာ အရင္တီးေနတဲ႔ ဂစ္တာသမားက မရွိေတာ႔လုိ႔လဲ။ အဲဒါ ငါတုိ႔ကို လာတီးေပးပါလားတဲ႔ ၊ အထူးသၿဖင္႔ မင္းကိုေပါ႔ ၊ မင္းက ငါ႔ထက္ ပိုေတာ္တယ္မဟုတ္လား ၊ ဟဲ ဟဲ ...
ေအာင္မင္းက ေၿပာရင္းနဲ႔ ေဖာက္လိုက္ေသးသည္။
ဒီေန႔ ငါတို႔ ေဘာလံုးကန္မယ္႔ေနရာကို တရုတ္ႀကီး လာလိမ္႔မယ္။ မင္း နဲ႔ ေတြ႔ရင္လည္း ေၿပာမယ္လို႔ ငါ႔ ကိုေၿပာထားေသးတယ္။
ေအာင္မင္းရဲ႔ စကားဆံုးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က
ေဟ႔ ေကာင္ ၊ ၾကည္႔လည္း လုပ္ပါအံုး ၊ ငါတို႔ က ဘယ္မွာ မွ သြားတီးဖူးတာလဲ မဟုတ္ပဲနဲ႔ ၊ ၿပီးေတာ႔ ငါတို႔က ၀ါသနာ ရွင္ အဆင္႔ပဲ ရွိေသးတာ ၊ ၿဖစ္မယ္မထင္ပါဘူးကြာ။
ထို အခါ ေအာင္မင္းက
မင္းကလည္း စစ္မတုိက္ရေသးဘူး ၊ ၿမွားကုန္ေနၿပီ ၊ အေပ်ာ္တမ္း တီး၀ိုင္းပါဆို ၊ ဘယ္က ပညာရွင္ ပါမွာ တုန္းဟ၊ မင္းအေနထားနဲ႔ဆို ၿဖစ္ပါတယ္ဟ ၊ ေနာက္ၿပီး လိဒ္ သမား သပ္သပ္ ေခၚထားေသးတယ္လည္း ေၿပာတယ္။ ငါ တို႔ က ရစ္သန္ ေလာက္ပဲ တီးေပးရမွာတဲ႔ ၊ သိပ္လည္း စိုးရိမ္မေနပါနဲ႔ ။ လုပ္စမ္းပါ၊ ၿဖစ္ပါတယ္.။ အေတြ႔ႀကံဳေတာင္ ရေသးတယ္။
ေအာင္မင္းေၿပာတာကို နားေထာင္ၾကည္႔ေတာ႔လည္း ဟုတ္သလိုလိုပင္
ေအးပါကြာ၊ တရုတ္ႀကီး နဲ႔ ေတြ႔ေတာ႔ ေၿပာၾကည္႔တာေပ႔ါ ၊ အဆင္ေၿပေတာ႔ လည္း တီးတာေပါ႔ကြာ၊ ကဲ - ခု စလုိက္ရေအာင္...
ကၽြန္ေတာ္႔ စကားဆံုးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အထာကိုညက္ေနေသာ ေအာင္မင္းက 1 2 3 4 တိုင္ပင္ စေခၚကာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ ဂစ္တာတီးၿခင္း အလုပ္ကို စတင္လိုက္ပါသည္။ ထိုေန႔ ညေနက တရုတ္ႀကီးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ဆံုၿဖစ္ၾကေတာ႔ ေသခ်ာေမးၾကည္႔ၿပီး ဂစ္တာတီးေပးဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာတူလုိက္ေလသည္။


( ဆက္လက္ေဖာ္ၿပေပးပါမည္။)


Rocker77

No comments:

Post a Comment