Monday, January 7, 2013

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာေကာင္မေလး။ အပိုင္း ( 3 )



အခန္း ( 5 )

ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သံုးေယာက္ လက္ဖက္ရည္တြင္ ဆံုၾကရန္ ခ်ိန္းထားသည္မို႔ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မွ ထြက္ခဲ႔သည္။ ဆိုင္ေရာက္ေတာ႔ ေအာင္မင္းနဲ႔ တရုတ္ႀကီးက ေရာက္ႏွင္႔ေနၾကၿပီ ၿဖစ္သည္။ ဆိုင္ထဲေရာက္တာနဲ႔ စားပြဲတြင္ အလိုက္သင္႔ ၀င္ထိုင္လိုက္ၿပီး..........

မင္းတို႔ေရာက္ေနတာ ၾကာၿပီလား

ဟု ႏႈတ္ခြန္းဆက္လိုက္သည္။ ေအာင္မင္းက

သိပ္မၾကာေသးပါဘူး။ ခဏပဲရွိပါေသးတယ္။

ဟု ၿပန္ေၿဖ လိုက္သည္။ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က စားပြဲထိုးေလးအား လက္ဖက္ရည္ တစ္ခြက္ မွာလိုက္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ တရုတ္ႀကီးက ကၽြန္ေတာ္႔ကိုၾကည္႔ကာ

ဘယ္လိုလဲ ၊ ဟိုေန႔က ေကာင္မေလးက ေခ်ာရဲ႔လား

ဟု ၿပံဳးစိစိ လုပ္ကာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို လွမ္းေမးလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က

အမ္ - ဘယ္ေကာင္မေလးတုန္းဟ

တရုတ္ႀကီး က

မင္းကလည္းကြာ ၊ ဟိုေန႔က တီး၀ိုင္းမွာ ေတြ႔တဲ႔ ေကာင္မေလးကိုေၿပာတာေလ။ မင္း တံခါးထ ဖြင္႔ေပးတဲ႔ ေကာင္မေလး ေလကြာ

ကၽြန္ေတာ္က

မလွပါဘူး။ သာမန္ပါပဲ။ ဘာၿဖစ္လို႔လဲ။

တရုတ္ႀကီးက

ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ေမးၾကည္႔တာပါ။

ဆက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္က

ေကာင္မေလးက လွေတာ႔မလွပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ ခ်စ္စရာေတာ႔ ေကာင္းပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ အဲလိုေၿပာလိုက္ေတာ႔  ဟင္   ဆိုေသာ တရုတ္ႀကီး ရဲ႔ အာေမဋိ သံနဲ႔အတူ အဟြတ္ဟြတ္ ဆိုတဲ႔ ေအာင္မင္းရဲ႔ ေရေႏြးႀကမ္း သီးသံပါ ၿပိဳင္တူ ထြက္ေပၚလာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က

ဘာၿဖစ္လို႔တုန္းဟ ၊ တအံံ့ တၾသနဲ႔ ၊ သရဲနဲ႔ေတြ႔လို႔လား

လို႔ေမးလိုက္ေတာ႔ တရုတ္ႀ႕ကီးက

ေအး - သရဲနဲ႔ေတြ႔တာထက္ဆိုးတယ္။ မင္း စကားက မင္းဆီက တစ္ခါမွ မၾကားဖူးတဲ႔ ထူးဆန္းတဲ႔ စကားၿဖစ္ေနတာကိုး

ေအာင္မင္းကပါ

ေအးေလ။ ဟုတ္သားပဲ။ ငါေတာင္ လွ်ာ ေလာင္သြားၿပီ

ဟု တရုတ္ႀကီး စကားကို ေထာက္ခံေပးလိုက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က

ဟင္ - မင္းတုိ႔ကလည္း ငါ႔ စကားက ဘာမ်ား ထူးထူးဆန္းဆန္း ပါေနလို႔လဲ။ ရိုးရိုးေလးပဲေၿပာတာကို

စကားဆံုးေတာ႔ စားပြဲထိုးလာခ်ေပးေသာ လက္ဖက္ရည္ခြက္ကို လွမ္းယူလိုက္ပါသည္။ တရုတ္ႀကီး ကဆက္ၿပီးေတာ႔

မင္းကေတာ႔ ရိုးရိုးေလးပဲ ေၿပာတာဆိုေနတယ္။ ဟိုေန႔က တံခါးသြားဖြင္႔တုန္းက မင္း အမူရာရယ္ ၊ခု မင္းေၿပာတဲ႔ စကားေတြရယ္ ေပါင္းလိုက္ရင္ေတာ႔ တေတာ္ထူးဆန္းေနတယ္ေလ။

တရုတ္ႀကီးေၿပာတာ ဟုတ္ေတာ႔ ဟုတ္ႏိုင္ပါသည္။ ဟိုေန႔က အၿဖစ္ကို တရုတ္က ၿမင္ထားလိုက္သည္ မဟုတ္ပါလား။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ေရာက္မလာခင္ ေအာင္မင္းကို ေဖာက္သည္ ခ်ထားၿပီးသား ၿဖစ္ေနႏိုင္သည္။ မိန္းခေလးေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါမွ ဒီေလာက္ထိ စိတ္၀င္တစား မေၿပာဖူးသည္က လည္း ပါမည္ မဟုတ္ပါလား။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီေန႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ထူးဆန္းေနတာလည္း ၿဖစ္ႏိုင္ပါသည္။တကယ္ေတာ႔ သူတို႔ေတြခ်ည္းပင္ ထူးဆန္းေနတာမဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ထူးဆန္းေနမိပါသည္။ ဘာလို႔မ်ား ကၽြန္ေတာ္ ဒီအေၾကာင္းကို စိတ္၀င္တစား ေၿပာဆိုေနမိလဲဆို တာ ကၽြန္ေတာ္ မသိပါ။ၿပန္စဥ္းစားမိေတာ႔ ဟိုေန႔က အၿဖစ္ပ်က္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္႔ေခါင္းထဲ ၿပန္လည္ပံုေပၚလာၿပီး စိတ္ထဲမွာလည္း တစ္ခုခုကို ကၽြန္ေတာ္ ခံစားလုိ္က္မိသည္။ ထို ခံစားမႈက ဘာလဲဆိုတာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းမၿပတက္ေသးတာအမွန္ပါပဲ။ တရုတ္ႀကီးက ဆက္ၿပီး

ဘယ္လိုလဲ၊ မင္း အဲ ေကာင္မေလးကို စိတ္၀င္စားေနတယ္မဟုတ္လား။

စကားဆံုးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က

ငါက ဘာလို႔စိတ္၀င္စားရမွာလဲ။ မ၀င္စားပါဘူး။

ဒီ တစ္ခါေအာင္မင္းက ပါ

မင္းကလည္း စိတ္မ၀င္စားဘူးသာဆုိတယ္။ မင္းမ်က္လံုးေတြက အေ၇ာင္ေတြ လဲ႔ လို႔ပါလား။

ဟု ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေဖာက္ပါေလေရာ။ ကၽြန္ေတာ္က

ကဲ - ထားပါေတာ႔ ။ ငါ စိတ္၀င္စားစား မစားစား။ ငါတို႔ လာရင္း အေၾကာင္းေလးေၿပာပါအံုး။

ကၽြန္ေတာ္ စကားလႊဲလိုက္၇သည္။ ႏို႔မို႔ဆို ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ေခ်ာင္ပိတ္မိေတာ႔မွာ မဟုတ္ပါလား။ ေအာင္မင္းက

ေအး- ေၿပာမယ္။

ဟု အစခ်ီကာ။

ငါတို႔ခု စာေမးပြဲလည္း ၿပီးသြားၿပီ။ တကၠသို္လ္လည္း မတက္ၾကရေသးဘူး။ ဒီေတာ႔ ဒီၾကားထဲမွာ အက်ိဳးရွိေအာင္ သင္တန္းတစ္ခုခု တက္ၾကမလားလို႔ စဥ္းစားေနတာ

ေအာင္မင္း စကားဆံုးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က

အင္း - မင္းအႀကံမဆိုးပါဘူး။ ငါတို႔ ဘာသာစကားသင္တန္း တစ္ခုခု တက္ၾကမလား။

ထိုသုိေၿပာလိုက္ေတာ႔။ တရုတ္ႀကီးက

ဘာသာစကားသင္တန္းဆိုရင္ တရုတ္စာသင္မလား။ ပညာဒါန အစီအစဥ္ေလ။ ငါ ဘံုေက်ာင္းမွာ လုိက္အပ္ေပးမယ္။ မင္းတို႔ လမ္းစရိတ္နဲ႔ စာအုပ္ဖိုးပဲ ကုန္မွာ သင္တန္းေၾကးေပးေနစရာမလိုဘူးေလ။ ဘယ္လိုလဲ

တရုတ္ႀကီးစကားဆံုးေတာ႔ ေအာင္မင္းက

မင္း ကေတာ႔လုပ္ၿပီ။ တရုတ္ႀကီးဆုိတဲ႔ နာမည္နဲ႔လိုက္ပါေပတယ္။ ငါတို႔ကို တရုတ္စာ သင္ဖို႔ လာစည္းရံုးေနတယ္။ ငါ စိတ္မ၀င္စားဘူး။

ဟု ေငါ႔ေတာ႔ေတာ႔ ၿပန္ေၿပာခ်လိုက္သည္။ကၽြန္ေတာ္က

မင္းကေတာ႔ေလ။ သူမ်ားက အေကာင္းေၿပာေနတာကို သူေၿပာတဲ႔ အစီစဥ္ မဆိုးပါဘူး။ ေငြကုန္သက္သာၿပီး ပညာရပ္တစ္ခုကို ငါတို႔ ရမယ္႔ဥစၥာ ၊ လုပ္သင္႔ပါတယ္။ ငါ တို႔မွာ အလုပ္လည္း ရွိေသးတာမဟုတ္ပဲနဲ႔။

ဟု တရုတ္ႀကီး ဘက္ကေထာက္ခံေပးလိုက္ေတာ႔ ႏွစ္မဲ တစ္မဲၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တရုတ္စာသင္တန္း တက္ဖို႔ ဆံုးၿဖတ္လိုက္ၾကသည္။ ထုိ႔ေနာက္တြင္ေတာ႔ သင္တန္းအခ်ိန္အား တရုတ္ႀကီးကိုပဲ စံုစမ္းေစၿပီး စေန၊ တနဂၤေႏြ အတန္းကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သြားတက္ၿဖစ္ၾကသည္။
ထို သင္တန္းသို႔ တရုတ္ႀကီးက လုိက္မတက္ၿဖစ္ပါ။ အေၾကာင္းကေတာ႔ သူ႔အိမ္က အလုပ္ေတြနဲ႔ မအားသည္ကတစ္ေၾကာင္း ၊ တရုတ္စာနဲ႔ ၇င္းႏွီး ၿပီးသား ၿဖစ္ေနသည္က တစ္ေၾကာင္းၿဖင္႔ က်န္ေနခဲ႔ပါေတာ႔သည္။


(ဆက္လက္ေဖာ္ၿပပါမည္။)


Rocker77

No comments:

Post a Comment