Sunday, January 6, 2013

မတူညီေသာခ်စ္ၿခင္းမ်ား။ အပို္င္း ( ၂ ) ။


အခန္း( ၂ )

အခ်စ္ကို ကစားခဲ႔သူ


ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို စေတြ႔တဲ႔ လမ္းေပၚက အၿဖစ္ပ်က္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို အားနာသြားသည္ ကေတာ႔ အမွန္ပင္ၿဖစ္သည္။ အဲဒီအၿဖစ္ပ်က္မွာ သူ ကားထြက္ငွားတယ္ဆိုတာ သူ႔မိဘ (သို႔) အေပါင္းသင္းေတြမ်ား ပါလာမလားဟု ထင္မိရ်္ လိုက္ပို႔ေပးမည္ဟု ေၿပာလိုက္မိတာပါ။ တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ သူက တစ္ေယာက္ တည္း..... ကားေပၚေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က ဘာေၿပာရမွန္းမသိလို႔ ေတာင္းပန္စကားဆိုလုိက္ၿပီး လိုတဲ႔ အကူညီ ရွိရင္ ေၿပာပါလို႔ ေၿပာလိုက္မိတာကေန ဖုန္းနံပါတ္ေပးမိလိုက္ပါတယ္.။ သို႔ေသာ္ သူက ဖုန္းဆက္ မလာပါဘူး။အေအးဆိုင္မွာေတာ႔ ဘယ္လိုမွ ေၿဖရွင္းမၿပတက္ပဲ ဒီဆိုင္မွာပဲ အၿမဲထိုင္ေနက်ပါလို႔ ေၿပာလိုက္ မိၿပီး သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ႀကိဳက္သြားၿပီလို႔ ယူဆမိလိုက္ေတာ႔တာပါပဲ။

တကယ္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို မခ်စ္ခဲ႔ပါဘူး။ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ သံေယာဇဥ္ ေတာ႔ ရွိခဲ႔တယ္။ ဘာၿဖစ္လို႔လဲ ဆုိေတာ႔ သူက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ခ်စ္ေနတယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္သိသြားလို႔ပါပဲ။ အကယ္ရ်္သာ ကၽြန္ေတာ္ သာ သူ႔ကို ခ်စ္ေနမိတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႔ထက္ေတာ႔ ပိုၿပီး ဂရုုစိုက္မိမယ္ထင္ပါတယ္။  ကၽြန္ ေတာ္ အခ်စ္ကို ေရွ႔တန္းမတင္တက္ပါ။ အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ တန္ဖိုးမထားတက္ပါဘူး။ အခ်စ္ဆို ေသာအရာ သည္ ခဏတာအတြက္သာေကာင္းေသာအရာၿဖစ္ၿပီး တစ္ဘ၀စာအတြက္ ဆိုးသြမ္းေသာအရာၿဖစ္သည္ဟု ေကာက္ခ်က္ခ်ထားသူ ၿဖစ္ပါတယ္။. ဒါေပမယ္႔ သူ႔ အခ်စ္ကို ေလးစားတဲ႔ အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို သနားခ်စ္နဲ႔ ခ်စ္တယ္လို႔ ေၿပာခဲ႔ဖူးပါတယ္။ 

ထိုအခါ သူက မိန္ခေလးဆိုေတာ႔ ခ်က္ခ်င္းေတာ႔ဘယ္ေၿပာ ပါ႔မလဲ။ ဒါေပမယ္႔ သူ႔ရင္ထဲမွာေတာ႔ အရမ္းကို ကၽြန္ေတာ္႔ကို ခ်စ္ေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိေနပါတယ္။ မၾကာပါဘူး။ ေနာက္တစ္ပတ္ေနေတာ႔
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ဆီက အေၿဖကို ရရွိလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းမသာခဲ႔ပါဘူး။ ဘာေၾကာင္႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို မခ်စ္ခဲ႔ဘူးေလ။ ဒါေပမယ္႔..........


အခန္း(၃)

ဒီေန႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ညစ္ေသာေန႔ၿဖစ္သည္။ သူသည္ ၀မ္းသာေသာေန႔ၿဖစ္လိမ္႔မည္။ ကၽြန္ေတာ္ မေမွ်ာ္လင္႔ပဲတစ္ခုခုကို ၿပဳလုပ္မိသြားသည္။ ဆိုးသြားသည္က သူက ကၽြန္ေတာ္႔ကို အရမ္းခ်စ္သြားၿပီး
အ၇င္ကထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ပိုခ်စ္သြားၿပီဟု ကၽြန္ေတာ္ ယူဆ မိလုိက္သည္။ သူ ကၽြန္ေတာ္ကို ေၿပာေသာ စကားတစ္ခြန္းက ကၽြန္ေတာ္႔ ၇င္ကို ပိုေလာင္ေစခဲ႔ပါသည္။ သူက ကၽြန္ေတာ္ကို ေၿပာသည္။ အၿမန္ဆံုး လက္ထပ္ၾကရေအာင္တဲ႔။
ကၽြန္ေတာ္က သူ စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ေခါင္းေလး ၿဖည္းၿဖည္းေလး ၿငိမ္႔ၿပလိုက္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာ လုပ္ ရမည္ဆိုတာကို ထိုအခ်ိန္မွစရ်္ စဥ္းစားေနမိပါေတာ႔သည္။ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေသာအရာမ်ားက သူ႔ကို ဘယ္လိုၿဖတ္ေတာက္ရမည္နည္း ။ ကၽြန္ေတာ္ကို အခ်စ္ပဲနဲ႔ မုန္းေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ရ ပါမည္နည္း ဆိုတာ ကို ကၽြန္ေတာ္ အဓိကထား စဥ္းစားေနမိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တုန္းကမွာ ၇င္မခုန္ခဲ႔ပါ။ ၇င္ခုန္သည္ ဆို တာ ဘာလဲ ကၽြန္ေတာ္မသိေသးပါ။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္အခု ရင္ခုန္တက္လာပါၿပီ။ ရင္ခုန္ၿခင္း သည္ ခ်စ္သည္႔အရာက္ို ရင္ခုန္ရၿခင္းမိ်ဳးမဟုတ္ပဲ၊ မုန္းသည္႔ အရာကို ရင္ခုန္၇မည္႔ အၿဖစ္ပ်က္မ်ိဳး ၿဖစ္သည္။
အၿဖစ္ပ်က္က ဆန္းၾကယ္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို ေစာင္႔ေနက် ေနရာေလးတြင္ေစာင္႔ေနပါသည္။
သူသည္ တေရြ႔ေရြ႔ႏွင္႔နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရွိရာဆီသို႔ လွမ္းလာေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို စိုက္ရ်္ ၾကည္႔ေနမိ သည္။ သို႔ေသာ္ သူရဲ႔ မ်က္ႏွာ မေကာင္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္ပိုရ်္ ထိတ္လန္႔သြားပါသည္။ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို
ဘာမွမၿဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ ဆုေတာင္း မိလိုက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႔ ဆုေတာင္းဟာ မေအာင္ၿမင္ခဲ႔ပါ။ သူက ကၽြန္ေတာ္ကို လက္ထပ္ရန္ ဖြင္႔ေၿပာပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ရမည္နည္း။ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ လိမ္လည္ရန္ စဥ္းစားပါသည္။သို႔ေသာ္ သူ႔ရဲ႔ မ်က္ႏွာကို ၾကည္႔ရင္း သနားစိတ္နဲနဲေတာ႔ ၀င္သြားသည္။ သို႔ေသာ္ သူမ ကို ကၽြန္ေတာ္ လက္ထပ္ရန္မၿဖစ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကို သူ ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေယာက်္ားမဆန္
လွပါ။ ကို္ယ္လိုခ်င္ေသာအရာ ကို ၇လွ်င္ ၿပီးေရာဆိုေသာ အက်င္႔ဆိုးကၽြန္ေတာ္တြင္ ရွိေနခဲ႔ပါသည္။ သူက နည္းမ်ိဳးစံုနွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ကို ေမးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုမွ ၿပန္မတုန္႔ၿပန္ပါ။တံုံ့ၿပန္လွ်င္ သူႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ စကားမ်ားရန္ၿဖစ္ရလိမ္႔မည္သာ ရွိမည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းကို စဥ္းစားေၿဖရွင္းမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးၿဖတ္လိုက္ပါသည္။

( ဆက္လက္ေဖာ္ၿပပါမည္။ )

Light of Knowledge


No comments:

Post a Comment