Sunday, January 6, 2013

မတူညီေသာခ်စ္ၿခင္းမ်ား။ (ဇာတ္သိမ္း)



ဇာတ္သိမ္းပိုင္း။

 


ေကာင္ေလးရဲ႔ နာမည္က = ဒီမို႔စ္
 
ေကာင္မေလးရဲ႔ နာမည္က = ရွယ္ရီ


 

ရွယ္ရီ .. မင္းမငိုပါနဲ႔ေတာ႔ကြာ။ မင္းၿဖစ္ခ်င္တဲ႔အတုိင္း ကိုယ္အားလံုး တာ၀န္ယူ ေၿဖရွင္းေပးပါ႔မယ္


လို႔  ကၽြန္ေတာ္ လြယ္လြယ္ေလး သူ႔ကို ေၿပာလိုက္မိသည္။

 

မဟုတ္ဘူး ဒီမို႔စ္ ၊ ရွယ္ရီ ဒီမို႔စ္ကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္သလဲ ဆိုတာ ဒီမို႔စ္ သိပါတယ္ေနာ္။ ခု ရွယ္ရီ မွာ ကိုယ္၀န္ရေနၿပီထင္တယ္။ ရွယ္ရီ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ဟင္ .. အိမ္ကိုလည္း မေၿပာရဲဘူး။ ဒီမို႔စ္ ရွယ္ရီ ကို ခိုးေၿပးေတာ႔ေနာ္။ ဒီမို႔စ္ ရွယ္ရီ ကို ခ်စ္တယ္ဆိုရင္ ရွယ္ရီ ေၿပာတဲ႔အတိုင္း လက္ခံေပးပါေနာ္။
 

ကၽြန္မသည္ ေၿပာရင္းနဲ႔ပင္ သူ႔ရဲ႔ ရင္ခြင္ထဲသို႔ တိုး၀င္မိသြားပါသည္။
အေအးဆိုင္သည္လည္း ပိတ္ေတာ႔မည္ ၿဖစ္သၿဖင္႔ သူနဲ႔ကၽြန္မ ထိုဆိုင္ေလးမွ ထြက္လာခဲ႔ပါသည္။
ကၽြန္မ သူ႔ကို ေမးလိုက္မိသည္။


ဒီမို႔စ္ မနက္ၿဖန္က်ရင္ မနက္ 10း00 ေလာက္ေစာင္႔ေနေနာ္။ ရွယ္ရီ လာခဲ႔မယ္။ ေနာက္ၿပီး ရွယ္ရီ မိဘေတြဆီမွာလာၿပီး ေတာင္းရမ္းလိုက္ေတာ႔ ေနာ္


လို႔ ကၽြန္မ ေၿပာလိုက္မိပါသည္။
ထို အခ်ိန္တြင္ ဒီမို႔စ္ ဧ။္ မ်က္ႏွာသည္ အနည္းငယ္ထိတ္လန္႔ မႈဆီသို႔ ေရာက္ရွိသြားေလသည္။ ကၽြန္မ ဘာမွ ဆက္မေၿပာေတာ႔ ပဲ သူ႔မ်က္ႏွာကိုသာ ၾကည္႔ေနမိပါေတာ႔သည္။ သူ႔ ရဲ႔ မ်က္ႏွာမွာ ေခၽြးသီးေခၽြးေပါက္တို႔မွာ ေနရာအႏွ႔ံ ထြက္လာပါေတာ႔သည္။


ဒီမို႔စ္ ေၿပာေလ၊ ဘာငိုင္ေနတာလဲ၊ ရွယ္ရီ ေၿပာတာ ၾကားရဲ႔လား?
ဘာလဲ ဒီမို႔စ္ ၊ မယူႏိုင္ဘူးလို႔ ေၿပာမလို႔လား။

အာ...မဟုတ္ပါဘူး။ ရွယ္ရီ ေၿပာတာ အားလံုးၾကားပါတယ္။ ကိုယ္ အားလံုး လုပ္ေပးမယ္လို႔ ေၿပာၿပီးသားပဲကို။
စိတ္ခ်ပါ။ ကိုယ္ မနက္ 10း00 နာရီ လာခဲ႔ပါမယ္ေနာ္။

 


လို႔ ေၿပာၿပီး ကၽြန္ေတာ္သည္ သူရဲ႔ ပါးေလးကို နမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ထို ေန႔က လမ္းခြဲလိုက္ ၾကသည္။ တကယ္ေတာ႔ ထိုေန႔က လမ္းခြဲလိုက္ၿခင္းသည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ သူနဲ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ ၿပန္မဆံု ႏိုင္ ေတာ႔တဲ႔ လမ္းခြဲမႈေလးပင္ၿဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ လမ္းခြဲမႈေလးက ဘယ္လိုမွ မခ်ိုၿမိန္သ လို ၊ ဘယ္လိုမွလည္း မလွပ ခဲ႔ပါဘူး။ တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္ေယာက္ဟာ အစတည္းက မတူညီတဲ႔ စာမ်က္ႏွာေတြကို ေရးသားခဲ႔ၾကတာပါ။ တူညီမႈ မရွိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ဆံုေတြ႔မႈေလးဟာလည္း တူညီလာေအာင္ လုပ္ယူလို႔ မရခဲ႔ၾကပါဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ မတူညီတဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ဇာတ္သိမ္းခန္းေလးကလည္း ဘယ္လိုမွ မလွပခဲ႔ပါဘူး။

 



ၿပီးပါၿပီ။
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို ခင္မင္ေလးစားလ်က္



light of Knowledge



No comments:

Post a Comment