Monday, January 7, 2013

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာေကာင္မေလး။ အပိုင္း ( 2 )






အခန္း ( 3 )

တိင္း....ေတာင္

အိမ္ေရွ႔ အခန္းတံခါးဆီမွ ဘဲလ္ တီးသံ ထြက္ေပၚလာသၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဖတ္လက္စ စာအုပ္ကို လက္မွခ်ကာ တံခါးဖြင္႔ရန္ အိမ္ေရွ႔သို႔ ထြက္လာလိုက္ပါသည္။

ေအာ္ ... ေအာင္မင္း ပါလား။ ၀င္ေလကြာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ

ကၽြန္ေတာ္ တံခါးဖြင္႔ေတာ႔ မ၀င္းပဲရပ္ေနတဲ႔ ေအာင္မင္းကိုေတြ႔ရသၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ေၿပာလိုက္မိသည္။ ေအာင္မင္းက

မ၀င္ေတာ႔ဘူးကြာ။ အၿပင္မွာ တရုတ္ႀကီးပါတယ္။ သူ႔ အိမ္က ကားယူလာတယ္။ တီး၀ိုင္းသြားဖို႔ မင္းကို လာေခၚတာ၊ မင္း အဆင္႔သင္႔ ပဲလား။

ေအး... ခနေစာင္႔ ၊ အ၀တ္လဲလိုက္အံုးမယ္

ဟု ေၿပာၿပီး ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ထဲသို႔ ၿပန္၀င္လာလုိက္သည္။ ဘီဒို ထဲမွ စိတ္ႀကိဳက္ အ၀တ္တစ္စံုကို ထုတ္၀တ္လိုက္ၿပီး ခပ္လန္းလန္းေလး ၿပင္ဆင္လိုက္ကာ ေအာင္မင္း ၊ တရုတ္ႀကီး တို႔နဲ႔အတူ တီး၀ိုင္းသုိ႔ လိုက္ပါခဲ႔ေတာ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ 3 ေယာက္ တီး၀ိုင္းသိုိ႔ေရာက္ေတာ႔ အတီးသမားေတြမွ အပ ဆိုတဲ႔ သူေတြ ဘယ္သူမွ မေရာက္ၾကေသးတာကို ေတြ႔ရပါသည္။ တရုတ္ႀကီးက

လာ -- ငါမိတ္ဆက္ေပးမယ္
 ဒါက ငါ႔အေဖပဲ။ ဒီ ၀ိုင္းရဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ပဲ။ သူကေတာ႔ ေဘ႔စ္ တီးတာေပါ႔။

ဟုဆိုကာ တစ္ေယာက္ခ်င္းကို မိတ္ဆက္ေပးပါသည္။ တရုတ္ႀကီးရဲ႔ အေဖ ၀ိုင္းဆရာက

ေအး.. လာၾက၊ မင္းတို႔ကို ေစာင္႔ေနတာ။ ငါတို႔က အေပ်ာ္တမ္း ၀ိုင္းဆိုေတာ႔ မင္းတို႔ကို အခေၾကးေငြေတာ႔ မေပးႏိုင္ဘူး။ ဒါေပမယ္႔ အေတြ႔ႀကံဳနဲ႔ ပညာေတာ႔ ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ငါတို႔ကို လူႀကီးေတြဆိုၿပီးေတာ႔လည္း ရွိန္မေနၾကနဲ႔။ စိတ္ထဲမွာ ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါး ပဲ ထားၾက၊ အႏုပညာသမားဆိုတာ စိတ္က အဓိကပဲ။ အခက္ခဲ ႀကံဳရင္လည္း ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္း ေၿပာေပါ႔။ ဒါမွ ငါတို႔က ကူညီေပးလို႔ ရမွာေလ

ဟု အစခ်ီကာ ခရီးဦး ႀကိဳေလေတာ႔သည္။ ေဘ႔စ္ တီးတဲ႔ လူကလည္း

ဒီ ၀ိုင္းမွာက သူနဲ႔ငါက တြဲတီးလာတာ ( 10 ) ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီ။ ( တီး၀ိုင္းဆရာကို လက္ညႊန္ၿပလ်က္ ) ငါတို႔က ၀ါသနာ ႀကီးေတာ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ပါးပါး ပါပဲ။

ဟု ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဆိုၿပန္သည္။. ထုိ႔ေနာက္ တီး၀ိုင္းဆရာက

ဒီမွာက တနလၤာ၊ ဗုဒၵဟူး နဲ႔ ေသာၾကာ တစ္ပတ္ကို ( 3 ) ရက္ေလာက္ေတာ႔ သီခ်င္းတိုက္ၾကတယ္။ ပြဲေတြက မ်ားေသာအားၿဖင္႔ စေန၊ တနဂၤေႏြ ေတြမ်ားတယ္ေလ. ခနေနရင္ ဆိုတဲ႔လူေတြ လာၾကလိမ္႔မယ္။ ခုေတာ႔ ခဏထိုင္ၾကအံုးေပါ႔ကြာ

ဟုဆိုကာ သူ႔တီး၀ိုင္းရဲ႔ လုပ္ငန္းစဥ္ကိုလည္း ရွင္းၿပပါသည္။. ကၽြန္ေတာ္က

ဟုတ္ကဲ႔ပါ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို လည္း လိုအပ္တာေတြမ်ား ရွိခဲ႔ရင္ သြန္သင္ေပးပါ အံုး

ဟု ေလာကြတ္ ၿပဳလိုက္ပါသည္။ တစ္ခဏၾကာေတာ႔ ဆိုတဲ႔လူ နွစ္ေယာက္ သံုးေယာက္ေလာက္ ေရာက္လာၾကေတာ႔ သီခ်င္းတိုက္တဲ႔ အလုပ္ကို စတင္ လိုက္ၾကပါသည္။


အခန္း ( 4 )
ဒီလိုနဲ႔ သီခ်င္းတိုက္ၾကရာ အဆိုရွင္တစ္ေယာက္ကို ႏွစ္ပုဒ္ ၊ တစ္ပုဒ္ကို ႏွစ္ေခါက္စီၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ေလးငါးေၿခာက္ပုဒ္ေလာက္တီးေပးလုိက္သည္။ ထိုသုိ႔ သံုးေယာက္ေလာက္ သီခ်င္းတိုက္ေနတုန္း ေနာက္ထပ္ အဆုိသမား ႏွစ္ေယာက္ ထပ္ေရာက္ေနလ်က္သား ၿဖစ္ေနၿပီၿဖစ္သည္။ ေလးေယာက္ေၿမာက္ အဆုိရွင္အလွည္႔ေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က သူငယ္ခ်င္းေအာင္မင္းကို လွမ္းေခၚလုိက္ၿပီး
ေရာ႔ .. မင္းလည္း တီး ၾကည္႔အံုးေလ
ဟုဆိုၿပီး ဂစ္တာကို လႊဲေပးလိုက္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္သည္ သီးခ်င္းတိုက္တဲ႔ အခန္းရဲ႔ အၿပင္ဆီမွာ ရွိေနတဲ႔ ခံုတန္းေလး ေတြမွာ ခဏထိုင္ေနလုိက္မိပါသည္။ ထို႔ေနာက္ တရုတ္ႀကီးက ကၽြန္ေတာ္႔ အနားေရာက္လာၿပီး
ဘယ္လိုလဲ ။ အဆင္ေၿပရဲ႔လား။
လုိ႔ လွမ္းေမး လုိက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က
ေအး .. ေၿပပါတယ္။ ေအးေဆးပါပဲ။
ဟု ၿပန္္ေၿပာလုိက္ၿပီး တရုတ္ႀကီးအား လွမ္းၾကည္႔လုိက္ေတာ႔ လက္ထဲတြင္ သီခ်င္း ႏုတ္ ( Note ) စာရြက္မ်ားၿဖင္႔ အလုပ္ရႈပ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ႔ တရုတ္ႀကီး
ငါကြာ ။ ဟိုေန႔ကပဲ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ စာရြက္ထားခဲ႔ပါတယ္။ ခု ၿပန္မေတြ႔ဘူးၿဖစ္ေနတယ္။ ဘယ္နားထားလို္က္မိလဲမသိဘူး။ ငါ႔ အေဖကေတာ႔ ဆူေတာ႔မွာပဲ။
ဟု ညည္းညဴသံၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ႔ကို လွမ္းေၿပာလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က
ေသခ်ာၿပန္စဥ္းစားၾကည္႔ပါအံုး။ အထားမွား အမွတ္မွား ၿဖစ္တာေနမွာေပါ႔။
လုိ႔ ၿပန္ေၿပာလိုက္မိသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ စကားသံဆံုးႏွင္႔တၿပိဳင္နက္ တံခါး၀ဆီမွ ဘဲလ္ တီးသံကို ၾကားလိုက္၇သည္။ တရုတ္ၿကီးက
တံခါးဖြင္႔ေပးပါအံုးကြာ။ ငါ ဒီမွာ အလုပ္ရႈပ္ေနလို႔
ဟု ဆိုသၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ တရုတ္ႀကီးကို ဘာမွ ၿပန္မေၿပာေတာ႔ ပဲ တံခါးသြားဖြင္႔လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ တံခါးကို ဖြင္႔လိုက္သည္ႏွင္႔ တၿပဳိင္နက္ တံခါး၀၌ရပ္ေနေသာ မိန္ခေလးတစ္ဦးကို ေတြ႔လိုက္ရပါသည္။ သူမ ရဲ႔ အသားရည္က မၿဖဴမညိဳေသာ အေနထားတြင္ ရွိေနသည္။ သူမ ဧ။္ အ၇ပ္သည္ မနိမ္႔မၿမင္႔ေသာ အေနထားတြင္ ရွိသည္။ သူမရဲ႔ ဆံပင္ေတြက ပခုံုး ထက္၌ ေပ်ာ႔ေခြ က်ေနသည္။ ထူၿခားသည္က သူမရဲ႔ ပါးၿပင္ထက္မွာ သနပ္ခါးပါးကြက္ပါးပါးေလးကို သပ္ရပ္စြာ လိမ္းၿခယ္သထားသည္။ တဒဂၤေလးအတြင္းမွာပင္ သူမရဲ႔ သနပ္ခါး ရနံ့ရဲ႔ ေခၚေဆာင္မႈနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္၀န္းအစံုသည္ သူမ ရဲ႔ မ်က၀န္းအစံုနဲ႔ အၾကည္႔ၿခင္း ဆံုမိသြားၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ မင္သက္စြာၿဖင္႔ ၿပိဳင္တူၾကည္႔ေနၾကမိသည္။ ထို အခ်ိန္သည္ မည္မွ်ၾကာသြားသည္ကို ကၽြန္ေတာ္မသိလိုက္ပါ။ ေနာက္ေက်ာဆီမွ တရုတ္ႀကီး ရဲ႔
ဘယ္သူလဲ သူငယ္ခ်င္း၊
ဆိုတဲ႔ အသံ၀င္လာကာမွ ကၽြန္ေတာ္ သတိၿပန္၀င္လာမိသည္။ တရုတ္ႀကီးက ေၿပာေၿပာဆိုဆို တံခါး၀ဆီသို႔ ေရာက္လာခဲ႔ၿပီး
ေအာ္ .. ဘယ္သူမ်ားလဲလို႔။ လာေလ၊ ဟိုမွာ ၀ိုင္းစေနၿပီ
လို႔ ေၿပာလိုက္ေတာ႔ သူမက တရုတ္ႀကီးကို အသာယာ ၿပံဳးၿပလိုက္ၿပီး သီခ်င္းတိုက္တဲ႔ အခန္းဆီသို႔ လွမ္းေလွ်ာက္သြားပါေတာ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူမ ရဲ႔ ေနာက္ေက်ာကို ေငးၾကည္႔ေနရင္း ထို တံခါး၀၌ပင္ ဆက္ရပ္ေနမိပါသည္။ တရုတ္ႀကီးခမွ်ာ မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကို တလွည္႔ ၊ သူမကို တလွည္႔ ၾကည္႔ကာ ၿပံဳးစိစိ လုပ္ေနပါေတာ႔သည္။



( ဆက္လက္ေဖာ္ၿပေပးပါမည္။ )




Rocker77

No comments:

Post a Comment